سلام وقت بخیر! یه سوال راجع بیمه داشتم لطف میکنید پاسخ بدید؟ من یه حقوق جزیی کار افتادگی میگیرم مبلغش ۲۷۸۰ دومیلیون هفتصد و هشتاد. نومنه
ودرمان هم ندارم. میتونم جای مشغول به کار بشم و بیمه بشم حقوقم قطع نمیشه؟! بیمه ای درمان ندارم فقط مستمری؟! قطع میشه؟
مشکلی ندارد می توانید کار کنید و حق بیمه تان را پرداخت کنید تا بازنشسته شوید. حقوق ازکارافتادگی جزئی تان قطع نمی شود. ابنجوری هم بهتر است. حقوق ازکارافتادگی جزئی هیچوقت قطع نمی شود. بهتر است مقاله زیر را در این زمینه مطالعه فزمایید:
محاسبه حقوق ازکارافتادگی جزئی تامین اجتماعی
مبلغ مستمری جزئی ازکارافتادگی تامین اجتماعی
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
