M.H : من یه سوال داشتم از خدمتتون به نظرتون امسال با وجود اینکه میتونم تو تکمیل ظرفیت فرهنگیان قبول شم برم یا برای بار سوم تو کنکور شرکت کنم.واقعا به پرستاری علاقه دارم امسال هم رتبه ام ۱۷۰۰۰بود که متاسفانه با یک نفر فاصله در دانشگاه پرستاری رد شدم ؟ بنده خودم را در این زمینه کارشناس نمی دانم . به نظر من دنبال علاقه تان بروید . به خصوص پرستاری که رشته ای است که وضعیت اشتغال نسبتا بهتری دارد . اما بدانید پرستاری رشته ای است که انسان در آن زود فرسوده می شود .
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
