جواد حاجی محمدی: پدر بنده مرده است. پدربزرگم حق داره و فوت شده حقوقش رو مادربزرگ و خاله ام که در خانه است میگیره! مادرم می خواهد اقدام به گرفتن حقوق کند می خواهم بدانم از هر دو حقوق بگیر ها کم می شود به مادرم تعلق میگیرد؟
در پاسخ به سوال شما باید بگویم که برای ایشان میتواند حقوقش را بگیرد ۲۵ درصد حقوق دختر میرسد و ۵۰ درصد به مادر و بنابراین اگر مادر شما اقدام کند از حقوق خاله و مادربزرگتان کاسته میشود.
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
