پرش به محتوا
خانه » درخواست ازکارافتادگی به علت افسردگی و اختلال دو قطبی

درخواست ازکارافتادگی به علت افسردگی و اختلال دو قطبی

معذرت میخواهم بنده در یک عمل جراحی زانو رگ عصب پام قطع شده است که درد وحشتناک تجربه میکنم و همچنین افسردگی شدید و دوقطبی دارم . امکان از کار افتادگی دارم ؟

بستگی به میزان بیمه پردازی تان دارد. سابقه بیمه تامین اجتماعی یکی از فاکتورهای مهم است. بابت افسردگی و اختلال دو قطبی باید سایقه بستری در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان داشته باشید تا درصد ازکارافتادگی به شما تعلق بگیرد. بابت جراحی زانو بعید است درصد ازکارافتادگی تعلق بگیرد . اگر سابقه بیمه مناسبی داشته باشید و سابقه بستری بیمارستانی هم داشته باشید احتمال ازکارافتادگی تان بالا است. اگر می توانید در این زمینه وکیل بگیرید.

مشاوره حقوقی و وکالت در پرونده‌های تأمین اجتماعی و قانون کار

📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲

امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *