پرش به محتوا
خانه » درخواست ازکارافتادگی به علت قوز قرنیه

درخواست ازکارافتادگی به علت قوز قرنیه

سلام من نمره یک چشم ۱ دهم و شماره دیگه ۲ دهم است و قوز قرنیه شدید هم دارم. میشه درخواست از کارافتادگی داد؟

می توانید درخواست دهید . البته اگر بخواهید با توجه به نمره بینایی ازکارافتادگی بگیرید باید چشم ۲ دهم شما هم حتما در حد ۱ دهم یا کمتر باشد . البته اگر قوز قرنیه تان باعث ایجاد مشکل در میدان بینایی تان شده باشد شاید ازکارافتادگی شامل شما بشود . سابقه بیمه تان هم فاکتور مهمی است و اگر سابقه بیمه تان بیشتر باشد امکان اینکه کمیسیون پزشکی شما را ازکارافتاده کلی کند بیشتر می شود.

مشاوره حقوقی و وکالت در پرونده‌های تأمین اجتماعی و قانون کار

📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲

امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *