پرش به محتوا
خانه » درخواست بیمه تکمیلی از طریق خانه کارگر

درخواست بیمه تکمیلی از طریق خانه کارگر

 با سلام و وقت بخیر خدمت شما ! من تحت پوشش بیمه کارگری تامین اجتماعی پدرم هستم . می توانم فقط برای خودم از طریق خانه کارگر اقدام به بیمه تکمیلی بکنم ؟ نه . نمی توانید . باید از طریق پدرتان این کار را انجام دهید . یعنی ایشان برای خودش درخواست دهد و شما را نیز به عنوان فرد تبعی معرفی کند .

مشاوره حقوقی و وکالت در پرونده‌های تأمین اجتماعی و قانون کار

📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲

امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *