سلام خسته نباشید! در سال ۹۵ با سنوات۲۳ سال و حقوق ۳۰ روز در ماه از طریق کمیسیون عالی پزشکی از ن م قهرا بازنشسته شده ام. یکی از مراجع مورد نظر جهت دادن امتیاز ملاک خدمت را سی سال خدمت مطلوب می داند من برای احراز شرایط آن نیاز به دفاع دارم. لذا آیا با این شرایط دفاعی مقدور است؟
در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بهتر است بگویید که به چه علتی قهراً بازنشسته شدهاید. علت آن مهم است. تمالاً الان ۲۳ سال حقوق میگیرید و میخواهی بر اساس ۳۰ سال حقوق بگیرید اگر اشتباه نکنم. کمی بیشتر توضیح دهید ببینم میتوان کاری کرد یا نه؟
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
