عباسی : سلام ! من در ماه حرام (ذی الحجه) تصادف کردم و از ناحیه مهره های کمر ، صورت و دست دچار آسیب دیدگی شدم . خواستم بدانم که آیا دیه من بر اساس ماه حرام محاسبه می شود یا ماه های عادی ؟ براساس ماه عادی محاسبه می شود . فقط موارد مربوط به فوت براساس ماه حرام محاسبه می شود .
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
