محمد : سلام و وقت بخیر ! بنده نیروی شرکتی بیمارستان هستم ! رشته قبولیم هم کارشناسی مهندسی پزشکی است . خواستم ببینم این طرح شامل نیروهای شرکتی می شود یا نه ؟ حدود دوماه هست جذب شدم . بعد برای اضافه کار هم چیزی گفتند بهمان نمی دهند . اما برای نیروهای قراردادی سقف اضافه کاری۱۷۰ ساعت است ؟ نیروهای شرکتی معمولا تا سقف ۸۰ ساعت می توانند اضافه کاری بگیرند و این رویه ای است که در اکثر بیمارستان ها اجرا می شود .
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
