پرش به محتوا
خانه » شرایط بازنشستگی با ۴۲ سال سن برای خانم ها

شرایط بازنشستگی با ۴۲ سال سن برای خانم ها

 نسرین : سلام ۱۶ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارم که ۱۲ سال آن ۲۷ درصد و ۴ سال آن ۱۲ درصد است و خانم ۳۹ ساله هستم . آیا می توانم در ۴۲ سالگی اقدام به بازنشستگی کنم و آیا حقوق بازنشستگی که برایم محاسبه میشود ۲۰ روز اعمال میشود یا ۳۰ روزه ؟ نه نمی توانید . بیمه شما ظاهرا بیمه حرف و مشاغل آزاد است . تنها در صورتی می توانید با ۴۲ سال سن و ۲۰ سال سابقه بازنشسته شوید که در کارگاه های مشمول قانون کار مشغول به کار باشید و در این کارگاه ها هم حق بیمه به صورت ۳۰ درصد پرداخت می شود .

مشاوره حقوقی و وکالت در پرونده‌های تأمین اجتماعی و قانون کار

📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲

امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *