عادل علی اکبری : آیا بعد از تسویه حساب با کارفرما ، کارفرما از دادن آخرین سال قرارداد و امتناع از نامه مکتوب اخراج به وزارت کار امتناع می کند . ضمنا من شکایت کردم آیا بیمه بیکاری شامل حال من خواهد شد .درضمن بنده ۱۳سال سابقه بیمه دارم ممنون ؟
اگر رای اداره کار بازگشت به کار نباشد واحد بیمه بیکاری شما را شعبه تامین اجتماعی معرفی می کند. اگر کارفرما نامه عدم نیاز نزند باید از اداره کار رای بگیرید.
به روزرسانی شده در ۱۴۰۴/۱۲/۲۵
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
