Aliirani : با سلام ! من بمدت ۲ سال در یک مجموعه ای حسابدار بودم . بعد از گذشت ۲ سال بابت عدم پرداخت کامل حق و حقوق از مجموعه خارج شدم . پس از گذشت چند ماه صاحب کار بشرط عدم شکایت از وی مبلغی به من داد و رسید تسویه حساب کامل را امضا کردم اما مبلغ نصف حساب من بود. با توجه به اینکه من برگه تسویه حساب امضا کردم آیا برای گرفتن حقم می توانم بروم اداره کار شکایت کنم یا نه ؟ بله می توانید بروید شکایت کنید . در تسویه حساب باید تمامی مبالغ را به صورت ریز ذکر کرده باشند و شما امضاء کرده باشید . ضمنا باید مدارکی ارائه دهند که این مبالغ را به شما پرداخت کرده اند . این مواردی که گفتم از نظر قانونی است . البته بعضا ادارات کار سلیقه ای عمل می کنند .
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
