پرش به محتوا
خانه » شکایت به رای اداره کار

شکایت به رای اداره کار

 امیرحسین : رای اداره کار صادر شده برای ما (کارگر) و به نفع کارگر و کار فرما قصد اعتراض به رای را دارد.  درصورت اعتراض وی‌ مرحله بعدی چه مرحله ای است؟ آیا بعد از اون مرحله باز هم ‌می تواند اعتراض بزند ؟ نسبت به رای نهایی؟ ما در شهرستان هستیم . آیا می تواند پرونده را به استان ببرد و از آنجا اقدام کند؟ صرفا جهت وقت کشی و اذیت قصد چنین کاری را دارد ! لطفا راهنمایی لازم‌ را بفرمائید ؟ ایشان می تواند در همان منطقه هیات تشخیص اداره کار به این رای اعتراض کند و به جای دیگری نمی تواند ببرد . مرحله بعدی هیات حل اختلاف است . در هیات حل اختلاف رای قطعی می شود البته ایشان می تواند به دیوان عدالت اداری شکایت کند ولی شکایت به دیوان جلوی اجرای رای را نمی گیرد مگر اینکه دستور توقف فوری حکم را بگیرد .

مشاوره حقوقی و وکالت در پرونده‌های تأمین اجتماعی و قانون کار

📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲

امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *