گلبهار: سلام! بنده پرستار هستم و تازه از مرخصی زایمان برگشتم. ۲ سوال دارم:
۱.
اول اینکه مادر شیرده میتونه در بخش کرونا کار کنه؟
۲.
دوم اینکه در بیمارستان ما شیفت گاها شیفتهایی می دهند که از
ساعت۷ صبح تا ۸ شب سر کار باشی با توجه به
شیر دهی بیمارستان مجاز به دادن این شیفت هستند؟
پاسخ:
۱.
در این زمینه دستورالعمل خاصی وجود ندارد.
۲.
تنها قانونی که فعلا وجود دارد این است تا یک سالگی بچه شیفت شب گذاشته نشود.
در این مورد خاص به نظر می رسد باید با مذاکره با مسئولان بیمارستان یا دانشگاه
موضوع را حل کنید.
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
