سلام! واسه بیمه بیکاری تازه اقدام کردم. مدارک ثبت کردم. سوال این اگه ماشین نیسان وانت به نامم باش بیمه بیکاری به من می دهند؟
قطع بیمه بیکاری سلیقه ای است. به خصوص از ان زمانیکه دست کارگزاری ها افتاده است و آنها به دنبال بهانه ای برای قطع بیمه بیکاری هستند. چون بابت هر قطع بیمه بیکاری هزینه دریافت می کنند. در حالت عادی به نظرم تاثیری ندارد مگر اینکه در سامانه ای مانند اسنپ شروع به کار کرده باشید یا در بازرسی ها حضور نداشته باشید. اما برای شروع بیمه بیکاری به نظرم کارشناسان اداره کار و سازمان تامین اجتماعی ایرادی نمی گیرند.
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری