پرش به محتوا
خانه » آیا به شغل نان درار نانوایی سختی کار تعلق می گیرد؟

آیا به شغل نان درار نانوایی سختی کار تعلق می گیرد؟

سلام من ۳ سال نان درار بودم و ۱۵سال هم شاطر چند سال دیگه باید کار کنم تا بازنشسته بشم؟ هم شغل نان درار ر و هم شغل شاطری سختی کار تعلق می‌گیرد. بنابراین اگر حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور این ۱۸ سال را گرفته‌اید و رای اداره کار را هم بگیرید می‌توانید با ۲۰ سال سابقه و با هر سنی بازنشسته شوید. توجه داشته باشید که جدیداً کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور اداره کار لزوماً شغل نان درار را تایید نمی‌کند و کمی سخت می‌گیرند.  سعی کنید در این زمینه از وکیل مشاغل زیان‌آور استفاده کنید تا حقتون خورده نشود. کلا مشاغل سخت و زیان آور دیگر به سادگی قبل نیست و هم اداره کار و هم تامین اجتماعی سختی کار خود را داند. مثلا اداره کار دقت می کند که حتما عنوان شغلی تان در لیست بیمه شاطری باشد و همچنین توجه داشته باشید که تامین اجتماعی بررسی می کند که کارگاه تان خانوادگی نباشد . البته مدارکی مانند پرینت حساب وجود داشته باشد که کارکردتان را تائید کند و مواردی از این قبیل. دیگر به سادگی قبل نیست و کار خیلی سخت شده است.

به روزرسانی در ۱۴۰۵/۰۳/۲۹

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *