پرش به محتوا
خانه » آیا به شغل پاکبانی سختی کار تعلق می گبرد؟

آیا به شغل پاکبانی سختی کار تعلق می گبرد؟

۱-سلام خدمت دوستان عزیز! بنده یک سوالی دارم؟ از سال ۸۲ تا سال ۹۲ بنده پاکبان بودم. کارگر ساده رد شده است. پیمانکار هم منحل شده است.آیا سازمان پسماند باید جوابگو باشد من چه کار کنم ممنون؟ خیلی بعید است بتوانید به نتیجه برسید. چون کارفرما باید باشد تا بتوان حق بیمه اضافه را از وی گرفت و همچنین وضعیت کاری شما را بررسی کرد. بعید است درست شود.

۲-سلام وقت بخیر. برای شرکت‌های پیمانکار شهرداری تهران چند سال بعنوان کارگر خدمات شهری و پاکبان مشغول به کار بوده ام. آیا می‌توان تقاضای سختی کار داد با توجه به ماهیت پیمانکاری و شرکتی بودنم یا خیر؟ بله می توانید درخواست دهید و مشکلی ندارد. توجه داشته باشید که برای اینکه سختی کارتان تائید شود باید در لیست بیمه عنوان شغلی تان رفتگر یا پاکبان ثبت گردد و نه کارگر خدمات شهری و یا هر عنوان دیگر. ضمنا اگر پرسنل شرکتی باشید مشکلی ندارد چون شرکت های پیمانکاری نیز مشمول قانون کار می باشد و سختی کار به آنها تعلق می گیرد. خوب است مقاله آیا شغل پاکبانی جزء مشاغل سخت و زیان آور است؟ را نیز در این زمینه مطالعه فرمایید.

به روزرسانی در ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *