وقت خوش! قربان یه سوال داریم که خیلی میتونه به آینده مالی خانوادمون کمک کنه و ممنونتون میشیم راهنماییمون بفرمایید.پدر بنده ۶۲سال رو رد کرده و حوالی ۲۰سال سابقه بیمه تامین اجتماعی داره و پایه حقوقش رو طی سه سال گذشته دادیم کارفرما مرتبا افزایش داده جوری که فروردین ۱۴۰۵ پایه بیمهایش حوالی ۵۵ تومنه و میخایم تا اخر امسال کار کنه که هم میانگین دو سال اخرش بره بالاتر و هم اینور سال بازنشست شه که افزایش حقوق سال ۱۴۰۶ هم بش تعلق بگیره؛ دقیقا ما چه ماهی باید بریم تامین اجتماعی و استارت بزنیم انجام کارا بازنشستگیش رو ؟ اگه ما اسفند اقدام کنیم، کاراش طول نمیکشه ک یوقت بره برا سال بعد و سرمون برا افزایش حقوق بیکلاه بمونه ؟ در کل روال اداریش چطوره و چقد طول میکشه که جواب نهایی رو اینور سال بگیریم و خیالمون بابت افزایش حقوق سال بعد که بهمون تعلق بگیره راحت باشه ؟ پیشاپیش سپاس؟
بهمن ماه اقدام کنید ولی به احتمال زیاد لیست بیمه تان اصلاحی می خورد. شما نمی توانید در طی سه سال پایه حق بیمه را مرتبا افزایش دهید . بیمه ۱۰ سال اخیرتان را بررسی می کند و متوجه این افزایش پی در پی می شود و احتمالا دچار اصلاح می شوید. دیگر هم تا آخر سال هم زیاد نکنید. کارفرما هم دچار دردسر می شود.
