با سلام! عرض کردم داخل وویس خدمتتون؟ می خواستم ببینم پدر بنده که الان ۶۰ سالشون تموم شده و حدودا ۲۷ سال سابقه دارن امکانش هست من این سه سال حق بیمه رو براشون بخرم یا خیر؟ که با سی سال بازنشسته بشوند. آخرین فیش حقوقی هم که براشون رد شده ۱۷ میلیون تومان بود؟ نه خرید سابقه برای سابقه های زیر ۱۰ سال است. اگر بخواهید با ۳۰ سال بازنشسته شوند باید ۳ سال دیگه حق بیمه پرداخت کنید. یک راه دیگر هم هست که اگر برای کارفرمایی کار کرده باشد و حق بیمه پرداخت نکرده باشد شکایت کنید تا بتوانید سابقه ان را نیز اضافه کنید.
به روزرسانی در ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
