سلام وقت بخیر! خواستم بپرسم دیه پارگی آشیل پا چقدر است؟ کامل پاره شده است. تو فوتبال پاره شد. الان ۱۵روزه هم عمل کردم. من بیمه پایه ام تامین اجتماعیه تکمیلی البرز دارم. بیمه ورزشی هم دارم؟
اگر بیمه تان اجباری تامین اجتماعی است و بابت طول درمان استراحت پزشکی کرده اید می توانید غرامت دستمزد ایام بیماری از تامین اجتماعی بگیرید و کافی است گواهی پزشکی تان را از طریق سایت Eservices.tamin.ir در ساتی تاین اجتماعی ثبت کنید. بابت غرامت و یا همان دیه حتما باید گزارش اورژانس و مدازک بیمارستانی وجود داشته باشد تا بتوانید از طریق اپ بیمه البرز مدارک تان را برای دریافت غرامت به بیمه البرز ارسال نمایید.
