درود مجدد! سپاس از رهنموداتون قربان. فقط جسارتا پیرو اینکه فرمودین از بهمنماه اقدام کنیم برای انجام امور بازنشستگی، بیمه بهمن رو بگیم کارفرما رد کنه یا اینکه تا دی رد کنه و برا بهمن و اسفند دیگه بیمه رد نشه؟
نه. هم بیمه بهمن و هم بیمه اسفند باید رد شود. گفتم از بهمن ماه پیگیر شود که شعبه تاریخ ترک کار را اعلام کند . معمولا تاریخ ترک کار ۲۸ اسفند اعلام می شود. این حالت بهترین حالت ممکن است. هم بیشترین میانگین دو ساله محاسبه می شود و هم افزایش سال بعد تعلق می گیرد. فقط ۲۹ نباشد چون افزایش سال بعد تعلق نمی گیرد.
