طاهره : شکایت کردم ولی رئیس شعبه بهم گفت ممکن است کارفرما بیاید بگوید من این پولی که این چند ساله به حساب این خانم ریختم کمکش کردم . من هم گفتم اگر اینطور بشه که شما می گوئید چرا هر سال ۲۰۰ هزار تومان به حقوقم اضافه کرده ؟ چرا حالا کمک نمی کنه؟ یک مقدار ذهنم را درگیر کرد ۰ ممکنه چنین ادعایی بکند ؟ اگر چنین ادعایی کرد چکار باید بکنم؟
بله ممکن است چنین ادعایی بکنند و شما باید مدارکی داشته باشید که نشان دهد برای ایشان کار می کرده اید. تشخیص بر عهده هیات تشخیص اداره کار است . نمی توانم نتیجه را پیش بینی نمایم. البت باید مدارک کارکرد توسط تامین اجتماعی احراز شود.
به روزرسانی در ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
