پرش به محتوا
خانه » چگونگی پرداخت حق بیمه اعضای هیئت مدیره

چگونگی پرداخت حق بیمه اعضای هیئت مدیره

 سلام وقت بخیر! جدیدا شرکتی رو به ثبت رسوندیم . برای مدیر عامل و اعضای هیات مدیره میتونیم از دفتر مرکزی بیمه رد کنیم ؟ اگه میشه از شرکت بیمه رد کرد برای اعضای هیات مدیره هم دستمزد روزانه رو حداقل حقوق بزنیم یا خیر؟ و شغلشون رو تو نرم افزار تامین اجتماعی چی تعریف کنیم ؟

بله می توانید بیمه را از دفتر مرکزی رد کنید.   اگر قرارداد بیمه اختیاری و کارفرمایی با تامین اجتماعی دارند بر اساس آن قرارداد مبلغ را بزنید و اگر ندارند بر اساس حقوقی که برای شان تایید شده است به صورت ۲۷ درصد که نیاز به پرداخت بیمه بیکاری نباشد برای شان پرداخت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *