پریسا: سلام
وقتتون بخیر! ببخشید
من مدت ۷ ماه در یک شرکت مسئول اداری هستم و ساعت کاری بنده از ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ هست
و روزهای ۵ شنبه جمعه تعطیل است. الان مدیرعامل می خواهد منو بیمه
کنه و می گویند که ۱۵ روز بیمه برات رد می کنیم چون ساعت کارت کم هست و حقوق
هم در حد ۱و ۷۰۰ .
می خواستم بپرسم قانون بیمه
و قانون حقوق در رابطه با کار بنده درحال حاضر به چه شکل هست و باید چجوری باشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنین؟
پاسخ: به ازاء هر 44 ساعت
کار باید 7 روز حق بیمه برایتان پرداخت شود. ضمنا حقوق تان توافقی است اما باید
حداقل دستمزد برای یک روز طبق قانون کار محاسبه گردد.