شکایت از کارفرما به اداره کار

 سلام وقت بخیر! من از اول خرداد سال ۱۳۹۸در یک مرکز ترک اعتیاد کار کردم با سمت روانشناس مرکز. ابتدای کار پروانه  کار به نام من بود. ولی در ادامه چون به وعده های خودشون عمل نکردند ،من از سمت ریاست استعفا دادم و شدم نائب الرئیس.و قرار شد کل هفته به جز پنجشنبه و جمعه که تعطیلم ،۵ روز باقی مونده رو سرکار بیام. الان نمی‌خوام دیگه کار کنم . به جز ماهی یک میلیون که بابت حقوق می‌گرفتم دریافتی دیگری  نداشتم. در ایام کرونا ۴ ماه مرکز تعطیل بود و اصلا دریافتی هم نداشتم. الان قصد شکایت دارم. آیا شکایت من اصولی است یا اصلا منطق ندارد؟

در پاسخ به دوست عزیزمان که از طریق تلگرام این سوال را مطرح کرده است موضوع کمی ابهام دارد. ایشان باید بگوید که به کجا می‌خواهد شکایت کند؟ ظاهراً به اداره کار می‌خواهند شکایت کند . باید بگویند که بابت چه چیزی می‌خواهند شکایت کند؟ اگر بابت مبلغ دریافتی می‌خواهند شکایت کنند توجه داشته باشند که باید قرارداد مشخصی به عنوان ساعات کاری داشته باشند در آنجا چون تا اونجایی که من متوجه شدم  ایشان عضو هیئت مدیره هستند و اگر قرارداد موظفی داشته باشند ممکن است در اداره کار به نفع ایشان رأی صادر  نشود. اگر مدارک کافی برای اثبات کارکرد خودشان به عنوان کارمند مجموعه دارند شکایت به اداره کار منطقی به نظر می‌رسد و احتمال به نتیجه رسیدن آن هم زیاد است.




جدیدتر قدیمی تر