سلام! شب بخیر! شرمنده مجدد مزاحم می شوم. من از 97/02/16 تا 1400/10/14 شرکتی حسابداری کردم. از کارفرما شکایت کردم. بعد از برگزاری جلسه اول حکم هیات تشخیص که ۱۵ روز مهلت اعتراض داشتن طرفین که کارفرما این متن را نوشته است :
با سلام ! احتراما عطف به برگ دادنامه شماره 737274 مورخ 1400/12/09 ابلاغ شده به این شرکت در 1400/12/15 بر اساس مفاد رای صادره به دادنامه صادره اعتراض داشته و با توجه به موارد ذکر شده به شرح ذیل تقاضای رسیدگی مجدد دارد :
جمع ایام کارکرد نامبرده در شرکت تا 1400/10/14 جمعا مدت 1310 روز می باشد ( از سال 97 به ترتیب 361-348-317 و 248 روز می باشد ) 1) مبلغ مزایای پایان کار ایام کارکرد مبلغ 95300000 ریال می باشد . 2) مبلغ بستانکاری نامبرده بابت 14 روز دی ماه 18531540 ریال می باشد . 3) مبلغ عیدی ایام کارکرد سال 1400 به مدت 284 روز مبلغ 41323000 ریال تعلق خواهد گرفت. 4) مبلغ قابل پرداخت از بابت ذخیره مرخصی مبلغ 41995000 ریال خواهد بود. بر اساس 4 ردیف فوق کل مبلغ قابل پرداخت 197149540 ریال کسر می شود : مازاد علی الحساب وجه پرداختی مهر ، آبان و آذر ماهانه 12 میلیون ریال ( 36000000 ریال ) کسر می شود : واریزی در مورخه 1400/11/14 ( 20300000 ریال ) جمع کل قابل پرداخت 140849540 ریال کلیه مستندات برای موارد ذکر شده قابل ارائه به هیات تشخیص می باشد بر این اساس درخواست رسیدگی مجدد و اصلاح دادنامه صادره دارد.
سوالم اینکه ۱_طی حکمی که هیئت تشخیص صادر کرده شروع به کار منو از ۹۷/۰۳/۰۱ تایید کردند درصورتیکه من تو جلسه اول گفتم از ۹۷/۰۲/۱۶کارکردم والان که کارفرما اعتراض زده نوشته من سال۹۷ به میزان ۳۱۷ روز کارکرد یعنی همون گفته من رو حدودا تایید کرده آیا میتوانم اداره کار اینو بگم برای اثبات شروع به کارم از ۹۷/۰۲/۱۶؟ ۲_آیا صرف ادعا وپرداخت مبلغ ۳۶۰۰ و۲۰۳۰تومان (که کارفرما گفته بابت ۱۴روز حقوق دی است) مورد تایید هیات حل اختلاف قرار میگیره یا باید کارفرما از من امضا میگرفت و یا رسیدی امضا میکرد؟چون مثلا شاید مبلغی که پرداخت کرده بابت ایاب و ذهاب بوده یا مثلا پاداش یا مابه التفاوت حقوق و..چیزای دیگر؟
در پاسخ به سوال شما باید بگویم بله ادعای کارفرما در این مورد معیار قرار می گیرد حتی اگر ادعای لفظی باشد هرچند ایشان در دادخواست شان را ذکر کرده اند و به نظر من شما میتوانید به این موضوع استناد نمایید. در مورد اینکه امضا از شما میگیرد یا رسید کلا زیاد اهمیت ندارد و کارفرما باید پرینت حسابش را ارائه دهد که به حساب شما پرداختی داشته است.