شکایت منشی از کارفرما برای حقوق و عیدی

 با سلام ! بنده ۵ سال منشی موسسه آموزشی هستم. ۶ روز در هفته و ۴ و نیم ساعت . با حقوق ۸۰۰ بدون بیمه ، مدیریت عذر بنده را خواستند. سوالم این است ک آیا راهی هست که حق و حقوقم را بگیرم؟ در حالی که بیمه نبودم. ولی برگه ای را به بنده دادند که امضا کنم در برگه نوشته بود که اینجانب .... حقوق ، بیمه ، سنوات را بطور کامل دریافت نموده ام. اما فعلا امضاء نکردم. ممکنه راهنمایی ام کنید تشکر؟ 

شما باید مدارکی جمع‌آوری کنید که مکتوب باشد و نشان دهد که برای ایشان کار کردید. شما بابت ۴۴ ساعت کار در هفته باید حداقل حقوق را طبق قانون کار دریافت کنید. عیدی و سنوات و مزایای ثابت و همچنین بیمه داشته باشید شما 28 ساعت در هفته کار کرده اید و احتمالاً حقوقتان باید چندین برابر این مقدار باشد. فقط باید با مدارک کافی به اداره کار شکایت کنید. ضمناً برگه ای که امضا کرده اید اهمیت خاصی ندارد و اگر به اداره کار شکایت کنید،  اداره کار از کارفرما مدارکی می خواهد که نشان دهد این مبلغ را به شما پرداخت کرده است.


جدیدتر قدیمی تر