شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی

 1-در پی اجرای طرح پایلوت پوشش بیمه درمان مکمل کارگاه‌های کمتر از 50 نفر (مجموع بیمه شدگان اصلی و خانواده آنها)  که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند بخشنامه اجرایی این طرح به شرح زیر به شعب و نمایندگی های شرکت آتیه سازان حافظ ابلاغ شد. بیمه آتیه سازان حافظ قبلا وظیفه بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را بر عهده داشت و البته دارد .

2- خلاصه تعهدات قرار داد : بستری فوق تخصصی تا سقف 12 میلیون تومان برای هر نفر ، بستری عمومی تا سقف 5 میسیون تومان ، لیزیک تا سقف 800 هزار تومان ، خدمات پاراکلینیکی تا سقف 800 هزار تومان .

3- خدمات نازایی ، روانپزشکی ، زایمان و سزارین ، دندانپزشکی و جراحی لثه در تعهد نمی باشد .

5‏- کنترل ضوابط بیمه گری قراردادهای منعقده و وصول حق بیمه ها . بدیهی است بیمه شده اصلی متقاضی بیمه درمان تکمیلی، 

الزاماً می بایست افراد تبعی تحت تکفل خود را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دهد .

6- روند حمایت شرکتهای بیمه ای از کارگاهها و موسسات با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر نامناسب است و علت آن شاید این باشد که روند شناسایی و تعیین نرخ حق بیمه برای این افراد چالش برانگیز است و از طرفی چون این کارگاهها همواره با تعدیل نیرو مواجهند، پوشش بیمه ای آنها سخت است. شرکت آتیه سازان حافظ اقدام به شناسایی کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که شامل شرکت‌ها، مؤسسات و تمام دستگاهایی که زیر 50 نفر هستند کرد و برای کارگاه‌های 1 تا 50 نفر بسته‌های بیمه‌ای متنوع در نظر گرفته است . این طرح از ابتدای دی ماه قابل اجراست.

جدیدتر قدیمی تر