درخواست عدم حضور بیمار در جلسه کمیسیون پزشکی

 سلام! وقتتون بخیر! ببخشید برادر من از کار افتاده کلی غیر ناشی از کار هستند و مستمری دریافت میکند.اما در اصل از کار افتادگی برادرم بابت حادثه ناشی از کار بوده و تمامی مدارک و شواهد کامل هست که ما به همین دلیل از طریق دیوان عدالت اداری از بیمه تامین اجتماعی شکایت کردیم  و بیمه محکوم شد هم بدوی و هم تجدید نظر که با رای دیوان، بیمه تامین اجتماعی ملزم به بررسی مجدد در کمیسیون هم عرض شده صرفا از حیث تعیین تاریخ از کارافتادگی‌.

الان کمیسیون پزشکی طی نوبتی که ارسال کرده گفته که خود شخص بیمه شده هم باید حضور داشته باشه ولی دکتر برادرم نامه ای داده که به علت شرایط روحی و روانی که داره نباید در هیچ جای اداری و کمیسیون و...... حضور داشته باشه به علت استرس و اضطراب زیاد! حالا کمیسیون هم میگه حتما باید بیارید خودش را؟! در صورتی که مشکل بابت تعیین تاریخ ازکارافتادگی است. خواستم از محضر جنابعالی سوال  کنم که الان ما باید چیکار کنیم ؟ ممنون میشم اگر لطف کنید راهنمایی کنید؟

اگر کمیسیون روانپزشکی باشد معمولا حضور خود شخص الزامی است. اگر کمیسیون های دیگری باشد معمولا بدون حضور شخص می تواند جلسه برگزار شود و کافی است از پزشک معالج  گواهی پزشکی بگیرید که نمی توانند در جلسه حضور داشته باشند و با گواهی مربوطه به رئیس اداره کمیسیونهای شهر مربوطه مراجعه کنید و درخواست بررسی پرونده بدون حضور بیمار را داشته باشید.


جدیدتر قدیمی تر