شرکت بیمه تعاون

 1- اولین بار نام بیمه تعاون را با داستان هنرنمایی های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره پر افتخارش و حقوق های نجومی شان شنیدم . روساء و مدیرانی که اکثرا با هم فامیل بودند و پدر و پسر و عمه و شوهر عمه و ... در کنار هم زندگی خوشی داشتند و حقوق های آنچنانی می رفتند. شرکت بیمه تعاون اصولا یکی از شرکت های جدیدی است که در حوزه بیمه تاسیس شده است و همین تازه تاسیس بودن یکی از عواملی بود که دوستان احساس کنند که هر کاری دلشان خواست می توانند بکنند. شرکتی که در سال 1391 تاسیس شده است و با جهش فوق العاده ای که در پیش گرفته است به سرعت به یک شرکت زیان ده تبدیل شده است. جالب اینجاست شرکتی که ارائه دهنده خدمات بیمه عمر است افزایش حقوق پرسنل شرکت خود را بر مبنای قانون کار اعمال نکرده و پرداخت نمی کند.

2- یکی از نکات جالبی که در مورد این بیمه خودنمایی می کند این است که ماشاء الله با قدمت بسیار ناچیز خود در انواع خدمات بیمه ای وارد شده و انواع بیمه نامه ها را در تمامی زمینه ها ارائه می دهد. از بیمه اتومبیل و درمان ، عمر و سرمایه گذاری و آتش سوزی بگیر تا مسئولیت ، مهندسی ، حوادث و باربری. به عنوان مثال بیمه عمر یک بیمه تخصصی است که به کارشناسان حاذق و توانگری مالی مناسب محتاج است . معمولا بیمه گرانی به صورت تخصصی در زمینه بیمه عمر کار می کنند که در رشته های دیگر کار نکنند و اصولا در اکثریت کشور ها بیمه ها به بیمه های زندگی و بیمه های غیر زندگی تقسیم می شوند. البته این موضوع در کشور ما به کناری گذاشته شده است و معمولا اکثریت شرکت های بیمه گر در اکثریت زمینه ها به فعالیت می پردازند. البته نکته ای که از این موضوع جالب تر است این است که این بیمه از نظر سطح توانگری در سال 1395 در سطح 1 قرار داشته است. باورتان می شود !

3- این بیمه معمولا سود مناسبی به سهامدارانش می دهد ! این بیمه در حال قرارداد بستن با یکسری از ارگانها است ! منتظر می مانیم ببینیم بیمه ای که از طرف وزارت تعارن پشتیبانی می گردد چه آینده ای دارد ؟ تا بعد .

جدیدتر قدیمی تر