شغل های دارای سختی کار در آتش نشانی

 با سلام! بنده ۴۹ ساله و آتش نشان و دارای سمت فرمانده تیم عملیاتی هستم با حکم کارمندی و البته صندوق بیمه ای تامین اجتماعی. ۱۸ سال سابقه دارم وان‌ شاءالله۲ سال دیگه با سختی شغل بازنشست میشم. ۱۰اسفند سال گذشته بخاطر بیرون زدگی دیسک کمر(البته در حین کار نه) مهره۴ و۵جراحی شدم و پزشک۳ ماه به من استراحت داد و نامه ای که در حال حاضر قادر به انجام فعالیت سنگین نیستم. مدیر عامل سازمان با این عنوان که قید زمانی نامه (در حال حاضر)است از اقدام آن طفره رفت؟!

در ویزیت بعد از دوره استراحت پزشک گواهی از کار افتادگی کامل اینجانب را صادر کرده ( که البته منظور ایشان از کارافتادگی انجام عملیات میباشد). در حال حاضر چند روزی از اتمام استراحت من میگذره و با وجود کاهش حقوق بنده به خاطر کسر رفاهیات و اضافه کاری و …، مدیر عامل عنوان می دارد که با این گواهی شما کلاً از سازمان منفک خواهید شد. (با این حال اگر هم در کمیسیون پزشکی مطرح شود و شما فقط از عملیات خارج شوید بخاطر عدم پیوستگی سختی شغل باید۲۵سال خدمت انجام دهید). این در حالیست که طبق چارت سازمانی پست هایی نظیر ریاست ایستگاه عملیاتی که دخالت مستقیم در عملیات ندارند کارمندی‌ است و در اشغال کارگران قراردادی سازمان است و مدیر عامل سازمان علیرغم اینکه بنده شرایط احراز را دارم از انجام این مورد نیز طفره می روند،لذا خواستم محبت کنید و نظر و راهنمایی خودتون رو بفرمایید،در زیر هم تصویر گواهی اول و دوم پزشک خدمت شما ارسال می شود. با تشکر؟ 

اگر در ردیف های شغلی آتش نشان یا آتش نشان راننده یا معاون شیفت یا فرمانده شیفت رئیس ایستگاه یا مدیران عملیاتی منطقه یا رئیس مرکز ستاد عملیاتی معاون عملیات خدمت نمایید سختی .کار شما می شود. توجه داشته باشید که باید این ردیف شغلی را احراز نموده باشید و کار کردن در این مشاغل اجباری نیست.


جدیدتر قدیمی تر