درخواست سوابق بیمه تامین اجتماعی

 1- شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید سوابق بیمه ای تان را ببینید . بارها و بارها و بارها پیش آمده است که افراد درخواست بازنشستگی داده اند و تازه دیده اند کلی سوابق شان وجود ندارد و بعدا پیگیری کرده اند دیگر کارفرمایشان حق بیمه شان را نریخته است . بهترین کار این است که چند ماه یک بار دقیقا سابقه مان را بررسی کنیم . حالا چه کارفرمایمان این حق بیمه را پرداخت می کند و یا اینکه خویش فرما هستیم . فرقی نمی کند باید همواره پرداخت حق بیمه مان را چک کنیم .

2- برای دیدن سوابق بیمه ای به این لینک مراجعه کنید . اگر تا به حال سوابق تان را ندیده اید یا مدت ها قبل این کار را انجام داده اید در سیستم جدید ابتدا باید ثبت نام کرده و سپس سوابق تان را ببنید که این فرآیند کمی طول می کشد . بر روی ثبت نام کلیک کرده و اطلاعاتی مثل شماره ملی و بیمه و نام و نام خانوادگی را وارد کنید . دقت کنید که شماره موبایل حتما برای خودتان باشد وگرنه رسما بیچاره می شوید و باید بارها و بارها برای حل مشکل به شعبه تان مراجعه کنید .

3- اگر شماره موبایل برای خودتان باشد در کمتر از 48 ساعت پیامک تاییدیه برای تان می آید و به راحتی می توانید سوابق تان را ببینید. کافی است کد ملی تان و رمز عبورتان را وارد کنید و پس از وارد کردن هر دو وارد شوید و سوابق تان را با یک ماه تاخیر ببینید .  اگر فکر می کنید سابقه پرداخت حق بیمه ای دارید و در سایت ذکر نشده است حتما از شعبه مربوطه پیگیری کنید . خیلی راحت و در کمال صبر و آرامش .

جدیدتر قدیمی تر