دیه شکستن استخوان درشت نی

 


1- می خواستم ببینم دیه من چقدر می شود ؟ 

  1. 0.5 درصد دیه کامل معادل 1 میلیون و 50 هزار تومان .
  2. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می گردد .
  3. 66 درصد دیه کامل معادل 140 میلیون تومان .
  4. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می شود . 
  5. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می شود .
  6. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می شود . 
  7. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می شود . 
  8. ارش دارد و در معاینه مجدد مشخص می شود . 
  9. بابت آسیب دنده در گواهی دوم 1 درصد دیه کامل معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان .

2- سلام وخسته نباشید ! من دریک دعوا با همسایه ۳ تا حارصه برای زیبایی صورتم و۲ هزارم ارش  و لبم بر اثر ضربه پوف کرده و لثه هایم همش قرمز شده و دندان جلو لق شده و کنار گوشم خط خورده و خون ازش جاری شده بود . لطفا دیه من را محاسبه کنید ؟ ممنون می شوم ! همچنین براثرضربه به گوشم هم چشمهایم ضعیف شده است ! می خواهم دوباره شکایت کنم ؟ بابت حارصه های صورت 6 میلیون و 300 هزار تومان به شما تعلق می گیرد . بابت 2 هزارم ارش 420 هزار تومان به شما تعلق می گیرد . بابت دندان احتمالا 2 درصد ارش معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان تعلق می گیرد اگر نیفتد . بابت گوش تان 2 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان . بابت لب تان احتمالا 0.3 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 630 هزار تومان . بابت لثه چیزی تعلق نمی گیرد . 


3- شکستن استخوان درشت نی پا همراه با پلاتین و شکستگی استخوان درشت نی دست همراه با پلاتین با بخیه و شکستگی بینی با جابه جایی و بخیه پیشانی  حدودا  8 بخیه چقدر با کبودی بدن دیه دارد ؟  شکستگی های استخوان های درشت نی پا و دست هر کدام 8 درصد دیه دارد معادل 16 میلیون و 800 هزار تومان . شکستگی بینی 4 درصد دیه دارد معادل 8 میلیون و 400 هزار تومان . پیشانی تان احتمالا 3 درصد دیه دارد معادل 6 میلیون و 300 هزار تومان و هر کبودی در بدن 0.15 درصد دیه دارد معادل 315 هزار تومان . 


4- بنده در حدود پنج سال پیش به استخدام ذوب آهن اصفهان درآمدم و قرارداد دائم دارم .  در بدو ورود در آزمون طب صنعتی قبول شدم و مشکلی نداشتم . سپس در این چند سال دچار ضعیفی زیاد چشم، زانو درد،  خرابی معده شدم . محل کار بنده قسمت باطری کک سازی بود که استرس حرارتی شدید ، اشعه و نگاه مستقیم به کوره بود که یکسالی است تغییر سمت داده ام و جا به جا شده ام . قصد شکایت و گرفتن غرامت دارم  . لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید ؟ اگر بیمه تامین اجتماعی هستید بهترین کار این است که درخواست ازکارافتادگی دهید . اگر ازکارافتاده کلی شوید می توانید مستمری ازکارافتادگی بگیرید که البته احتمال آن ضعیف است . بابت دیه باید به دادگاه شکایت کرده و با نظریه پزشکی قانونی از ذوب آهن دیه بگیرید . البته  در این مورد بسیار دقت کنید که خدای ناکرده کارتان را از دست ندهید . 


5- اگر امکانش هست می شود میزان نقص عضو موارد زیر را بگوئید ؟


  1. شکستگی کف دست در دو ناحیه
  2. شکستگی حفره دندانی در هر دو طرف صورت
  3. آسیب عصب صورت در ناحیه چانه .این آسیب ها با چهار پیچ و پلاتین در فک پایین نگه داشته شده است  ؟ 
  • شکستگی کف دست در هر ناحیه 16 هزارم درصد دیه دارد معادل 3 میلیون و 360 هزار تومان 
  • شکستگی حفره دندانی در هر طرف صورت 2 درصد دیه دارد معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان 
  • ارش دارد و توسط پزشک قانونی مشخص می گردد . معمولا 4 درصد 

6-  من بعداز ۶ ماه امروز وقت رسیدگی داشتیم که قاضی گفتند باید دوباره برید پزشک قانونی ! من که نامه آخر رو هم تحویل دادم ؟ در نامه اول تان خاتمه درمان و رسیدگی اعلام شده بود . با این حال این موضوع به ضررتان نیست و ممکن است درصدتان اضافه شود !


7- من با ماشینم به همراه خانمم ،پسر عمه ام و خانمش تصادف کردیم و ماشین مان چپ کرد . خانمم کتف چپش و ترقوه شکست ! پلاتین گذاشتند . 6 ماه باید پلاتین باشد و کبودی دست و پاهایش .پسر عمه و خانمش دست و پاهایشان کبو د شده است . بیمه شخص ثالث استفاده کردیم . خواستم بدانم دیه خانمم واین 6 ماه طول درمان و پسر عمه و خانمش چقدر تعلق می گیرد ! باتشکر مرسی از راهنماییتان ؟ بابت طول درمان چیزی تعلق نمی گیرد . بابت ترقوه 4 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 8 میلیون و 400 هزار تومان . بابت هر کبودی در سر و صورت 0.3 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 630 هزار تومان و بابت هر کبودی در بدن 0.15 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 315 هزار تومان . 


8- سلام وقت تان بخیر ! بنده چند وقت پیش در کنار خیابان که منتظر تاکسی بودم با یک خودرو تصادف کردم . ساق پای راستم شکست و با پلاتین بلند پیچ شد و مچ پای چپم هم شکست که با پین عمل کردند . دیه شکستگی مچ هم همان هشت درصد است؟ ارش پین و پلاتین بلند پای راستم چقدر هست ؟ دیه شکستگی مچ همان 8 درصد است . اگر پلاتین و پین دائمی شود و یا اینکه بعد از درآوردن آن به خوبی ترمیم نشده باشد 2 درصد دیگر نیز اضافه می شود . 


9-  مدت زمان استراحت پزشکی مربوط به شکستگی قوزک پا چقدر هست؟ کمترین مدت تا بیشترین مدت رو اگر بفرمایید خیلی ممنون میشم ؟ بین 2 هفته تا 2 ماه ! بستگی به شدت آن دارد ! البته از نظر تامین اجتماعی 

جدیدتر قدیمی تر