افت قیمت آسیب به گلگیر

 1- بنده در تاریخ 96/1/27 عمل آپاندیس انجام دادم که با مشکل فتق روبرو شده و پزشک معالج در تاریخ 96/6/17 با انجام عمل هرنی شکم با توصیه ایشان برای دومین بار وارد اتاق عمل شدم و از نظر بنده درمان بی نتیجه بود . با پیگیری های متعدد متوجه پارگی عضلات شکمم شدم طوری که شکمم فقط با عضله ترانورسز نگهداری می شود . آیا می توانم از پزشک شکایت کنم و به نتیجه برسم ؟ بله می توانید شکایت کنید . به دادسرای جرائم پزشکی شهرتان مراجعه نمایئد . با معرفینامه به پزشکی قانونی مراجعه کنید . دادگاه براساس نظریه پزشکی قانونی رای می دهد . 


2- گلگير جلو شامل چند درصد افت قيمت مي شود ؟ معمولا 4 درصد قیمت ماشین افت آن می شود . 


3-  از وقتی که برایم می گذارید ممنونم . بیمه بدنه ماشینم رامی خواستم انجام بدهم ! اول گفتند سرقت وآتش سوزی و بدنه اجباری هستش ولی بعد موافقت شد که سرقت راحذف کنند . مطلب بعد من می خواستم قیمت ماشین را160 میلیون بزنند ولی 180 زدند بیمه موردنظرایران است ؟ مبلغ را می توانید شما تعیین کنید و با توجه به مبلغ تان خسارت پرداخت می شود . یعنی اگر قیمت ماشین واقعا 180 میلیون تومان باشد و شما مبلغ کمتری در بیمه نامه ذکر کنید خسارت پرداختی نیز به تناسب کمتر می گردد . پوشش ها معمولا در بیمه نامه های مختلف متفاوت است با این حال بیمه ایران در این زمینه بیمه خوبی است . 


4- با عرض خسته نباشید ! من یک سوال نسبت به تصادف و افت قیمت ماشین داشتم . من چند وقت پیش با یک خودروی نیسان تیانا تصادف کردم ! نحوه تصادف اینگونه بود که من با ماشین به عقب ماشین نیسان زدم ! خسارت چندانی ندید و بیمه برای آن ماشین حدود 1500 در نظر گرفت . حالا زیاندیده دنبال شکایت برای گرفتن افت ماشین هستش . خواستم بدانم تا چه سقفی می تواند دادگاه برای افت ماشینش در نظر بگیرد .عکس های ماشینشم موجود است . فقط من چون شرایط مالی خوبی ندارم خیلی از این بابت نگرانم.ممنون می شوم اگه جواب بدید ؟ نهایتا 5 درصد قیمت ماشین قبل از تصادف محاسبه می شود البته اگر فقط به یک قسمت آسیب رسانده باشید . بهتر است در هیات حل اختلاف اعلام کنید که پولی ندارید و درخواست عسر و حرج بدهید و نهایتا قسطی اش کنید . 


5- می خواستم ببینم اگه بابت دیه شکستگی ساق پا از بیمه استفاده کنم تخفیف بیمه ام از بین می رود؟ اگر قبل از اسفند 96 باشد بله از بین می رود و اگر بعد از آن باشد به صورت پلکانی کاهش می یابد . 


6- سوالی داشتم در مورد قراردادهای درمانی شرکت های خصوصی با بیمارستان‌های خصوصی که می شود با تعرفه کمتر از بخش خصوصی قرارداد بست یا نه ؟ می خواهیم هزینه درمان بیمه گر اول شرکت رو پایین بیاوریم ؟ بهتر است از طریق یکی از بیمه های تکمیلی درمان اقدام کنید . شرکت تان آنقدر بزرگ نیست احتمالا که بتوانید با قرارداد مستقیم هزینه هایتان را پایین بیاورید . ضمنا مگر دانش بررسی اسناد پزشکی بیمارستان ها را به صورت مستقیم دارید ؟ بهتر است از طریق یک بیمه مکمل واسط اقدام کنید . 


7- بنده در برج ۱۱ سال ۹۵ معاینات پزشکی برای بیمه مشاغل آزاد انجام دادم و از ۱۷بهمن ماه شروع به پرداخت بیمه به مدت ۱۱۰ روز کردم. بعد در یک شرکت راه سازی مشغول شدم و تا ۱۵ بهمن (همین ماه) شرکت برایم بیمه پرداخت کرد که برج ۵ و ۱۵ روز از آبان ماه را بدلیل خرابی دستگاهها و تعطیلی کار بیمه واریز نشد و الان هم به کل از شرکت درآمدم و به تامین اجتماعی مراجعه کردم تا بصورت مشاغل آزاد (بدون دفترچه خدمات درمانی) بیمه ام رو ادامه بدهم ولی کارمند بیمه گفتند که دوباره باید تمام مراحل آزمایشات و معاینات را انجام بدم. آیا روال کار همین است ؟ بله روال کار همین است . اگر بیمه اجباری بود نیازی نداشت ولی برای بیمه های خویش فرما در صورتی که بش از 3 ماه فاصله افتاده باشد باید آزمایشات تکرار شود . 


8-  آی دی شما رو در سایت بیمه جو پیدا کردم. من حدود ۸ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی به عنوان کارگر شرکت دارم. ۳۰ ساله هستم و مدت ۳ ساله که کار آزاد شروع کردم ولی بیمه رد نکردم. جواز کسب دارم و با برادرم که اونم ۲ سال سابقه بیمه داره و ۲۸ سالشه کار می کنم. ممنون می شوم اگه راهنمایی کنید واسه ادامه دادن بیمه تامین اجتماعی کارفرما بشم و برادرم رو به عنوان کارگر رد کنم یا بیمه اختیاری رد کنم ؟ کارفرما باشید و برای برادرتان بیمه اجباری رد کنید حداقل برای برادرتان بهتر است . برای خودتان زیاد تفاوتی نمی کند . 


9- من سال ۹۴ بیمه مشاغل آزاد بودم با حق بیمه ۱۴ درصد . من ۶ ماه پرداخت کردم و بعد دوماه پرداخت نکردم و حالا بیمه قطع شده و ۱۲ درصد شده است . منم تا حالا پرداخت نکردم . حالا سوال من این است که که دوباره که رفتم می گویند دوباره باید آزمایشات کمیسیون بروی ! ایا راهی هست من ۲ سال با همون ۱۲ درصد پرداخت کنم بعد ۲ سال بروم ۱۴ کنم که آزمایشات  نروم ؟ درخواست 12 درصد بدهید . موظفند با شما قرارداد امضاء کنند . آزمایشات هم ندارد . 

جدیدتر قدیمی تر