افزایش حقوق در دو سال آخر بیمه پردازی

 باسلام جناب ! من می خواستم حق بیمه خود را با همکاری صاحب کارم اضافه کنم . رفتم اداره تامین اجتماعی ! در قسمت بازرسی گفتند باید صاحبکار شما درخواست بدهد و بازرسی نیز بررسی کند . بعد رییس اداره گفت که سابق می شده است که اضافه کنید ولی امسال این رویه نیست و شما فقط می توانید حق بیمه تان را بر اساس خداقل دستمزد بریزید چون سابقه شما از ۱۰سال بیشتر است ! آیا این حرف درست می باشد؟ و من حتی نمی توانم ۱۰تا ۱۵درصد بیشتر ازحداقل دستمزد حق بیمه داشته باشم ؟ البته سابقه من ۲۲سال می باشد بشرطی که مشاغل سخت من تایید نگردد . نظر شما چیست ؟با تشکر !

سوال دوم اینکه اگر نتوانم حق بیمه بیشتر بریزم برای بازنشستگی چه راهکارها و آیتم هایی می توانم اجرا کنم با همکاری صاحبکارم که بشود بازنشستگی من بیشتر شود البته اگر نتوانم عنوان شغلم را تغییر دهم با همین شغل مربی هستم در شرکت تعاوتی . بیمه من اجباری است نه آزاد . برای مثال ۱۱۰تومان حق بن برای من اضافه کرده اند.دیگر چه آیتم هایی ؟ مرسی !

1.     از آن موقع که حقوق غیر متعارف و محاسبه 5 سال آخر حذف گردید روش تامین اجتماعی این شده است و برای جلوگیری از سوء استفاده در 2 سال آخر است . البته حق بعضی افراد هم در این زمینه نادیده گرفته می شود . رویه ای است که هم می تواند درست باشد و هم نه ! بستگی به بیمه شده و سوابق وی دارد .

2.     اضافه کاری ، حق شیفت ، شب کاری ، پاداش و ... را نیز می توانید مد نظر قرار دهید .

جدیدتر قدیمی تر