مهناز افتخاری : با سلام ! من هم اکنون کارمند رسمی سازمان امور مالیاتی کشور هستم ولی 7 سال به صورت قراردادی با شرکتی در سازمان مشغول به کار بودم . وقتی رسمی شدم بیمه خودم را به صندوق بازنشستگی کشور تغییر داده ام ولی 7 سال کار شرکتی من منتقل نشده است . امور اداری سازمان مالیاتی می گوید سابقه شرکتی در سوابق کار دولتی لحاظ نمی شود ؟! من باید چه کار کنم که بتوانم از این 7 سال در تامین اجتماعی استفاده کنم ؟! برای بازنشستگی در حال حاظر در حکم رسمی من 16 سال سابقه کار دارم ولی اگر این 7 سال هم لحاظ شود 23 سال می شود و من می خواهم با 25 سال بازنشسته شوم ؟! لطفا راهنمایی فرمایید ؟ می شود این 7 سال را به سازمان صندوق بازنشستگی منتقل کنم . راه کارش چیست سپاسگزارم ؟ طبق قانونی که در این زمینه در سال 96 تصویب شده است شما می توانید سوابق تان را انتقال دهید چون نوع استخدام تان در دستگاه مربوطه تغییر یافته است . می توانید درخواست انتقال سوابق را به امور اداری سازمان امور مالیاتی دهید تا درخواست انتقال سوابق تان را برای سازمان تامین اجتماعی ارسال کند . ضمنا در صورت عدم موافقت ، چون ماده قانونی در این زمینه وجود دارد می توانید به دیوان عدالت اداری در این زمینه شکایت کنید .