شکایت برای دریافت دیه از بین رفتن زیبایی صورت

 فاطمه ک : سلام ! خسته نباشید ! من در سال شهریور ۹۵ برای عمل ناهنجاری فک به مطب متخصص رفتم و قرار شد دو فک عمل شود . از لحاظ ظاهری هیچگونه مشکلی نداشتم . اصلا قرار شد اگر دکتر به فرم دلخواه نرسید عمل چانه هم حین عمل انجام دهد که هزینه آن را هم گرفت بحدود ۲۳ میلیون .

  قرار بود عمل ۳ ساعته باشد که عمل من ۱۰ ساعت طول کشید . بعد عمل هم گفت وقت نشد به عمل چانه برسیم اگر نیاز بود بعدا انجام می دهیم . بعد از ۳ ماه بسته بودن فک من به مطب رفتم گفتم که صورتم نا متقارن شده گفت ورم دارد . بعد از ۶ ماه همچنان نامتقارن بود گفت با عمل چانه این مشکل حل می شود ! عمل چانه انجام داد و قرار شد نامتقارن بودن ترمیم بشود این سری !

 در تاریخ اسفند ۹۵ انجام شد که بدتر از سری قبل شد و بیشتر زیبایی صورتم بهم ریخت.  بعد از ۶ ماه باز من اعتراض کردم که صورتم خراب کردید ، صورتم کاملا کج شده که بهم گفتند چیزی نیست با یک عمل سرپایی صورت درست مب شود که باز هم یک عمل دیگر انجام دادند که حدود ۵ ساعت طول کشید ، در تاریخ شهریور ۹۶ 

 الان بعد از گذشت ۱ سال باز هم اوضاع به همان صورت حتی بدتر از قبل کلا اعتماد به نفسم از بین رفته و در ضمن در حین عمل باعث شد که دندان های جلو بشکند و کلا جا به جا شود . الان من از دکتر شکایت کردم به نظرتون به نتیجه می رسم ؟

·         بابت دندان هایتان هم شکایت کنید .

·         پرونده پزشکی و مدارک قبل از عمل و بعد از عمل تان را هم داشته باشید .

·         باید به دادسرای جرائم پزشکی شکایت کنید .

·         به نظر من به نتیجه می رسید .

·         درخواست بازگشت پول عمل تان را هم بدهید .

جدیدتر قدیمی تر