درخواست ازکارافتادگی به علت مشکلات کلیوی

 ali : با سلام و عرض ادب ! شرکتی از من سفته داره و وقتی از شرکت اومدم بیرون گفت سفته نداشتی ولی من میدونم سفته امضا کردم و چیزی هم به اسم بابت ضمانت نذاشتن بنویسم روی سفته .  اگر من برای حق و حقوق بخواهم شکایت کنم سفته رو به اجرا می گذارند و دیگه اینکه برای حادثه حین کار که باعث شد دستم اسیب ببینه از کارفرما شکایت کردم تا دیه رو بگیرم که شرکت هم با بیمه ایران قرار داد داره که دادگاه من همین چهارشنبه پیش رو است که تو قرار داد با بیمه هزینه درمان و دیه جدا بود ایا دادگاه هزینه درمان و عمل ها و فیزیوتراپی رو هم روی درصد دیه میاره یا نه؟ جهت اطلاعتون دیه پزشک قانونی برام هفت و نیم زد که دو برابر درصد خود بیمه ایران شد و اداره کار هم هفتاد (مقصری کار فرما) سی زد و راجع به پدرم که گفتم 55 درصد کمیسیون پزشکی براش زده که اعتراض کرد و مشکل کلیه و پلاتین دستش رو هم ضمیمه کرده و 47 سال دارد و 23 سال سابقه کار دارد اگر از کار افتاده نشد باید کار کنه تا باز نشسته بشه؟ یا میتونه مثل گفته یکی از دوستان بیمه بیکاریشو بیاره رو سابقه؟البته از کجا باید پدرم بدونه بیمه بیکاری دارد؟با تشکر از شما مشاور محترم ؟!

1.     ایشان می توانند در هر صورت سفته را به اجرا بگذارند ولی تصمیم در این زمینه با قاضی است. بعید است در این زمینه موافقت شود .

2.     نه دادگاه فقط  دیه را محاسبه می کند و هزینه درمان را تعیین نمی کند . هزینه درمان را بیمه ها هم تقبل نمی کنند . برای هزینه های درمانی باید به دادگاه شکایت کرده و مستقیم از خود مقصر هزینه ها را طلب نمایید .

3.     اگر ازکارافتاده نشود می تواند از بیمه بیکاری استفاده کند . البته یا باید 30 سال سابقه اش پر سود و یا 60 سال سن داشته باشد .

جدیدتر قدیمی تر