اعتراض به رای معلولیت خدمتی

 سلام! من در سال ۹۶ پلیس افتخاری بودم که سرکار تصادف کردم و از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شدم که الان پلاتین داخل پام هست و رباط زانوم هم پاره شده که به دلیل رماتیسم که دارم نمیتونم عمل کنم،خیلی پیگیری کردم فقط به من ۱۵ درصد معلول خدمتی زدن رویه غرامت به من دادن و یه برگه به من دادن گفتن امضا کن هیچ اعتراًی ندارم ومن هم امضا کردم. و اکنون بعد از چند سال دوباره پیگیری کرد در نامه رئیس جمهوری امسال با استان کرمان من نوشتم جواب دادن به ستاد استان قسمت ایثارگران ازشون خواستن که مدارک من را بفرستد کمیسیون تهران بررسی کنند که شاید فرجی شود ،ولی آقای که قسمت ایثارگران بود واقعا انسان بدجنسی بود دقیقا نامه که من امضا کرده بودم که اعتراضی ندارم همین را ارسال کردن که هیچ کاری برای من انجام نشود ،من واقعا توانایی کار کردن ندارم و به دلیل تشدید بیماری روماتیسم مفصلی که دارم واقعا پای من تعادل ندارن ونمیدونم باید چکار کنم؟

قبل از اینکه رئیس جمهور بیاد من نامه بنویسم ،آقای که در ستاد استان قسمت ایثارگران بودند نامه برای من زدند که من نسبت به رای اعتراض دارم رای من معلول خدمتی بود بعد از اینکه نامه رئیس جمهوری فرستادم از کمیسیون ایثارگران تهران نامه زدن استان کرمان،چون من قبلا امضا کردم اعتراضی ندارم بر علیه من استفاده کردن زدن زیر قولشون. نامه زدن ایثارگران تهران. من گفتم من هیچ درآمد و حقوقی ندارم ،الانم واقعا وضعیت جسمی من خوب نیست. از تهران نامه زدن کرمان حتی شماره نامه هم دارم که گفتن مدارک پزشکی این خانم رابفرستین. مراجعه کردم دوباره گفتن می بایست فی سبیل الله کار نکنی؟! گفتم من به امید اینکه بکارگیری بشوم اومدم،نمیدونستم این حادثه برام پیش میاد؟ 

مستقیم بروید شورای عالی پزشکی ناجا در تهران و مشکل تان را مطرح کنید تا آنها با کرمان مجددا مکاتبه کنند. فعلا تنها راه همین است. تمامی اتفاقات را هم توضیح دهید.


جدیدتر قدیمی تر