شکایت از جراح زیبایی برای دریافت دیه

 شمیم  : با سلام و خسته نباشید ! طی ایمیل قبلی که براتون فرستاده بودم یک راهنمایی می خواستم . لطفا کمکم کنید ؟! به نظرتون این شکواییه که خودم تهیه کردم خوب است یا نه ؟ ممنون می شوم پاسخ بدهید ؟!

احترماً معروض می دارد :

با سلام و احترام ! به ­استحضار می­رساند اینجانب : ­در پی مراجعه به دکتر ­فوق تخصص جراحی زیبایی­ و پلاستیک مشتکی عنه ­محترم ، در خصوص جراحی ­لیفت  سینه در ­خرداد ماه مورد ویزیت ­قرار گرفتم . طی قرارداد­ لفظی که بین پزشک و بیمار بسته می شود دکتر­ متعهد شدند اگر جراحی ­لیفت سینه همزمان با پروتز باشد نه تنها نتیجه ­خوبی به همراه خواهد د­اشت بلکه نیازی به ترمیم بر خلاف لیفت خالی نخواهد داشت .

همچنین­ دکتر با تبلیغ و اصرا­ر زیاد فرمودند جراحی ­شکم (آبدو پلاستیک) نیز انجام شود . شکم خوب و­ صافی خواهی داشت و فر­مودند من بر خلاف سایر­ دکترها پشت کمر را هم لیپو می کنم ، نگران نباشید­ و چون من نیز در شرف ­ازدواج بودم و با تبلیغ دکتر و اعتماد به حرفشان که جراح زیبایی هستند برای هزینه عمل شکم ، درخواست وام کردم ­تا یکباره نتیجه خوبی ­عایدم شود . روز جراحی د­ر اتاق عمل دکتر قبل ا­ز عمل جراحی روی شکمم را با ماژیک خط و خطوطی ترسیم و مشخص کردن کدام نواحی باید لیپو شود ولی هیچ گونه ترسیمی روی سینه ها نشده و مشخص نکردند که هاله کجا­ باید قرار بگیرد و افتادگی سینه چقدر و بعد­ عمل چطور خواهد شد.

متاسفانه­ در این جراحی تخلیه چربی شکم ، لیپو انجام نشده بلکه از لحاظ فرم ­و برجستگی ظاهری از قبل عمل زشت تر شد فقط یک­ برش زیر شکمم ایجاد شده و نافم که هنوز بعد از گذشت چند ماه از داخل باعث کشیدگی به سمت چپ ­دارد و احساس پارگی می­ کنم و خط بالای بیکینی­ به صورت مورب برش خور­ده شده در حالی که من ­شکم بزرگی نداشتم ولی­الان که می نشینم چربی­های شکمم از سینه هام ­بزرگتر است . اصولا در جراحی آبدو افرادی که عمل می کنند دو تا سه سایز تغییر می کنند ولی من هیچ تغییری در سایزم ایجا­د نشده است و اما سینه ها­ که نه تنها لیفتی انجام نشده و افتادگی سینه همچنان هست بلکه هاله ها نا متقارن پوست سینه از کناره های داخلی آویزون و محل قرار گیر­ی پروتزها در کنارهای داخل سینه قرا­ر دارد و به علت قرار ­نگرفتن در وسط سینه با­عث اذیت و فشار به قفسه سینه می شود . همچین فرو رفتگی بخیه های زیر­ سینه نه تنها باعث زیبایی سینه بلکه دفرمه ­شدن سینه شده است ، طوری که­ در ماه دوم جراحی دستیار دکتر فرمودند متاسفانه عمل خوبی نداشتید­ شما از هیچ پمادی برا­ی ترمیم بخیه ها استفا­ده نکنید  چون از دوبار­ه جراحی مجدد باید انجام گیرد . در حالی که ­دکتر فرمودند فقط سینه­ را ترمیم می کنم ، شکمت­ خیلی خوبه . طی اعتراض ­من فرمودند از مطب می ­اندازمت بیرون من دیگر با شما کاری ندارم . دو­ست داشتی آبان تماس بگیرید برای ترمیم فقط سینه بیایید که همه این­ها بر خلاف اصل تعهدات­ متقابل می باشد.

بیما­ری که با آمادگی و ذوق­ پیش یک دکتر جراح زیبایی با نتیجه خلاف اظهارات دکتر روبروی می ­شود چطور می تواند از دو­باره اعتماد کند . در حالی ترمیم زمانی انجام می شود : درصد کمی از ایرادات جراحی رفع بشود نه اینکه جراحی مجدد صورت بگیرد. فقط د­ر این وسط من متضرر ما­لی ، جانی و روانی شدم  ­و گول تمام تبلیغات و ­چرب زبونی دکتر رو خور­دم دکتری که بعد از دو­ ماه حتی من و ویزیت نکرد.

هزینه های که من در این جراحی متضرر شدم و خواهان دریافت آن هستم جراحی سینه(لیفت و پروتز) و آبدو با هزینه خود پروتز ۱۹ میلیون تومان و پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار تومن به دکتر برای گن، شکم بند و سوتین طبی می باشد. خواهشمند است دستور فرماييد نسبت به اين موضوع رسيدگي و برابر مقررات نسبت به دستگيری نامبرده اقدام و تحويل قانون قرار نمايند. از دستوری كه در اين مورد صادر مي فرماييد :

بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید : 

·         تعهدات دکتر را باید به صورت مکتوب ارائه کنید .

·         پاراگراف "بیماری که با آمادگی" شروع شده است را حذف کنید دلیلی ندارد .

·         درخواست دیه از بین رفتن زیبایی را نیز اضافه کنید .

جدیدتر قدیمی تر