عدم پرداخت مستمری مادر به پدر

 پیام : باسلام و درود خدمت شما دوست گرامی ! بنده فرزند جانباز شصت درصد فاطمه مصطفی هستم . بعد از گذشت سی و چهار سال مادرم فوت کرد . براثر مجروحیت اعصاب و روان و عوارض ناشی از قرص های مصرف شده . تیر ماه امسال مادرم فوت کرد . و به پزشک قانونی منتقل کردم تا بعد از فوتش و نظریه پزشک قانونی به درجه شهادت نائل بشوند .

هفت خواهر و برادر هستیم که پدرم در زمان مجروحیت مادرم هم مراقبت از مادر و هم به تلاش رشد فرزندان خود کرد . بعد از فوت مادرم حقوق او قطع شد ، پدرم مردی سالمند شده و با همان حقوق که از بنیاد جانبازان دریافت می کرد امرار معاش می کردیم . تا اینکه نتیجه پزشک قانونی در نامه ی پلمپ شده به ما تحویل داده شد ، و ما اقدام کردیم به بنیاد شهید و امور ایثارگران تا برای درصد بالاتر مجروحیت مادرم به کمسیون پزشکی ارسال بشود و بعد از یک ماه پیامکی ارسال بر اینکه همان شصت درصد جانبازی مادرم هست دریافت کردیم .

طی سالهای عمرم مادرم هر وقت اقدام می کردیم برای انتقال مادرم به کمسیون پزشکی قبول نمی‌کردند و می گفتند نمی شود علت اینکه می گفتند چون زن هست ، این انصاف نبود. در صورتی که هر سه سال یک بار جانبازان اعصاب و روان حق کمسیون پزشکی دارند و اضافه شدن درصد جانبازی ! ولی در حق مادرم بی انصافی کردند . مادرم دیگه یک انسان کامل نبود و هیچ چیز متوجه نمی شد ، می توانم به جرات بگویم ده درصد زنده بود و فقط نفس می‌کشید .

حتی پزشک قانونی به خود بنده گفت اگر نامه را کمیسیون پزشکی قبول نداشت شما برگردید به پزشک قانونی ، الان این سزاوار پدرم است بدون هیچ حقوقی و بیمه و با یک خانه اجاره ای  زندگی کند ؟ اگر برعکس این بود حتما تعلق می‌گرفت به مادرم . واقعیت بنیاد جانبازان ام در حق پدرم بی لطفی کردند . وگرنه به عقیده من مادرم قبل از فوتش باید بالای هفتاد درصد جانباز می شد . حتی نامه پزشک قانونی را به ما ندادند . پدرم اگه طی این سالها حتی باغبون بود بازنشسته می شد ، این دور از انصاف است ؟! خواهشی که دارم راهنمایی کنید چه کنم با این مشکل بزرگ ؟ ممنون میشم جواب بدهید . سپاسگزارم از شما ؟تنها راهی که دارید این است که مجددا به پزشکی قانونی مراجعه کرده و درخواست بررسی مجدد دهید . باید درصد مادرتان به 70 درصد برسد . سپس با نظریه جدید پزشکی قانونی به کمیسیون پزشکی مراجعه کنید . اگر کمیسیون پزشکی قبول نکرد به دویان عدالت اداری شکایت کنید . 

جدیدتر قدیمی تر