الهام صالحی : سلام و وقت بخیر ! یکی از همکاران ما به علت مشکل کمر امکان حضور دائم در محل کار را ندارد یعنی طی توافقی که با شرکت داشته قرار بر این شده که هفته ای دو روز حضور داشته باشد ولی کارکرد به صورت تمام وقت به بیمه اعلام گردد ؟ آیا این کار از نظر قانونی مشکلی دارد و آیا این امکان برای تامین اجتماعی وجود دارد که از نحوه حضور این شخص مطلع گردد ؟ معمولا در چنین مواقعی تامین اجتماعی ایراد نمی گیرد به شرطیکه همانند دیگر کارکنان از شرکت حقوق و مزایا طبق قانون کار دریافت کند . بابت این مسائل معمولا بازرسی نمی کنند . بیشتر بابت کسانی که بیمه نشده اند بازرسی می شود .