شکایت عضو هیات مدیره

 حسین . خ : سلام خسته نباشید ! بنده نزدیک به 5 ساله که تو ی شرکتی کار کردم و الان ماه پیش از شرکتی که توش کار میکردم استعفا دادم و رفتم . حالا بعد از پنج ماه مطالباتم رو پرداخت نمی کنن و همش میگن موجودی نداریم ، در ضمن من به دلیل اینکه برای شرکت معتبر بودم اسم منو به عنوان عضو هیئت مدیره وارد هیئت مدیره کردند ( البته فقط در کاغذ) حالا میخوام برای گرفتن مطالباتم شکایت کنم باید چه مراحلی رو پشت سر بگزارم. ممنون میشم کمکم کنید؟ باید با مدارک مکتوب شکایت کنید به اداره کار و اثبات کنید که کارگر آنجا بوده اید . اینکه عضو هیات مدیره بوده اید برایتان دردسر می شود . باید از حساب تان پرینت بگیرید و البته از لیست بیمه تان اگر بیمه اجباری باشد . 

جدیدتر قدیمی تر