طالب : با سلام ! بنده دومين سوال خود را مطرح مي كنم ! در سوال اول موضوع رو سعي كردم به صورت خلاصه خدمت شما عرض كردم. بنده امروز در رابطه با پيگيری اجراييه به سيستم ثنا رفتم و ثبت نام كردم. ولي متوجه شدم كه فروشنده از مغازه من شكايت كرده و طرف شكايت را به صورت فروشگاه عسل مديريت خانم طالب اعلام كرده در كل ماجرا ! به خاطر همين گفتند كه اين حقوقي است و حقيقي نيست و مجبور شدم كه حضوري به شعبه مراجعه كنم و نتيجه را بفهمم كه گفته بود در ده روز بايد اجرا شود. مي خواستم بدانم آيا من مي توانم از اين طريق كه ايشان از مغازه شكايت كردند كاري كنم و پيامد اين موضوع چيست و چه تفاوتي دارد. مغازه بنده اجاره يي است در يك پاساژ ! (ممنون مي شوم پاسخ بدهيد چون زمانم كم هست) ؟ تفاوت خاصی نمی کند . در این مورد شخص حقیقی و شخص حقوقی تفاوت چندانی ندارد . اگر مغازه در اجاره چند نفر بود همه تان مقصر بودید ولی الان تفاوتی ندارد .