انتقال مطالبات به کارفرمای دیگر

 سلام ! کارگر بنده رفته از سال اول تیرماه 96 شکایت کردند ! اداره بیمه و اداره کار . این دو اداره شکایت کردند و متاسفانه رای به ایشون دادند . در صورتی که از 8 فروردین کارگر بنده بودند یعنی فقط 3 ماه برای من کارکردند . متاسفانه مهلت اعتراض اداره بیمه تمام شده و رای صادر کردند و من نبودم که اعتراض کنم . حتی برای اداره کار اعتراض نوشتم ولی بدون اینکه اعتراض من را بخوانند حق به کارگرشون دادند  و من فقط از کارگرم یک چک به مبلغ 10 میلیون تومن بابت حسن انجام کار گرفتم . هرچی تماس می گیرم که بیا توافق کنیم حاضر به توافق نیستند و می گوید 5 میلیون می گیرم رضایت می دهم .

در صورتی که بنده تمام حقوق شو کامل دادم طبق قراردادی که از تاریخ 8 فروردین نوشتم به مدت 1 سال . باور کنید الان بیکارم دوتا فرزند کوچولو دارم که خرج خودمون به سختی درمی آورم . می ترسم حکم جلب بگیرد . نمی دانم چکارکنم ایا راهی هست؟

·         در هنگام که دفتر پیشخوان را می خریدید وظیفه دفتر اسناد بود که از بیمه تامین اجتماعی هم مفاصا بگیرند و ایشان کوتاهی کرده اند . باید از فروشنده قبلی به دادگاه عمومی شکایت کنید و درخواست مبلغ فوق را بکنید .

·         معمولا قضات در این زمینه حکم جلب نمی دهند . حکم توقیف اموال می دهند که خانه و یک خودرو را نمی توانند توقیف کنند . کمی بگذارید به گذاشتن زمان بگذرد تا ایشان برای توافق بیاید .

·         به نظر من از اداره کار به دیوان عدالت اداری نیز شکایت کنید . 

جدیدتر قدیمی تر