خرید حق بیمه سربازی

 مجید : جناب با سلام ! اینجانب در سال 88 از استانداری حکم استخدامی به عنوان کارگر خدمات شهری به شهرداری ابلاغ شد و مدارکش موجود هست و در حکم سالانه هم خدمات شهری بمن داده اند ولی متوجه شدم که بیمه من را باغبان رد می کردند تا 3/3/93 و بعد خدمات رد کردند و خود شهرداری قبول دارد که این مورد را  ؟ !

من چطور پیگیری کنم تا حق سختی کار را بگیرم و ضمنا بخشنامه ای هم هست که سه چهارم خدمت سربازی در جبهه خدمت داوطلبانه محسوب شده و کارفرما باید مبلغ آن را به بیمه پرداخت کند تا جزء سابقه محسوب شود . لطفا نسبت به این دو مورد راهنمایی بفرمایید که اگر این دو مرد مدت آن حل شود 30 سال سابقه من با 53 سال سن باز نشست می شوم و 21 ماه حضور در جبهه با 5 درصد جانباز ایثارگران ارتش را دارم . لطفا کمکم کنید با تجربیات خوبی که از قانون دارید . خدا حفظ کند شما را که دلسوزانه کمک می کنید ممنونم .

با سلام مجدد آیا خدمت زمان جنگ برای سابقه مبلغ آن با زمان صلح  فرق می کند یا نه  ؟

1.     سختی کار مربوط به بیمه شدگان تامین اجتماعی است . اگر بیمه شده تامین اجتماعی هستید و مشمول قانون کار می باشید باید درخواست تان را به کمیته تفکک مشاغل سخت و زیان آور اداره کار بدهید .

2.     بابت حق بیمه ایام سربازی اگر در جبهه باشد و مربوط به دوران سربازی باشید 7 درصد را شما باید پرداخت کنید و 20 درصد را باید دولت پرداخت کند. کافی است با کارت پایان خدمت و گواهی حضور در جبهه های حق علیه باطل به شعبه بیمه تان مراجعه کنید.

3.     مبلغ حق بیمه خدمت در زمان جنگ براساس حق بیمه پرداختی فعلی تان محاسبه می شود.

جدیدتر قدیمی تر