مقصر تصادف از عقب

 سریتا ایلکتای : با سلام و عرض خسته نباشید ! در یکی از اتوبان ها نیمه شب بود که من با خودرو خودم با سرعت مطمئنه 70 تا 80 از لاین کم سرعت برای رعایت احتیاط هم فلاشر هم زده بودم که رانندگان پشت هم احتیاط کنند حرکت می کردم که نا گهان خودروی سمندی با سرعت غیر باورانه از عقب به خودرو من کوبید که در اثر این تصادف خودرو من چند دور که چرخید و از ناحیه جلو خودرو به تابلو علایم جاده هم برخورد کردم . بصورت مورب سمت عقب به بیرون خشانه جاده و سمت جلو به سمت داخل جاده ایستاد و خودروی سمند نیز پس از برخورد با سرعت بالای 20متر بیشتر خط ترمز داشت .

افسر پلیس راه پس از بررسی صحنه تصادف در گزارشش اعلام کرده که بی انظباطی از جانب راننده سواری سمند بعلت عدم توجه کافی به جلو و نقص ماده 18 آئین نامه تشخیص داده و علل اولیه آنرا بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی و خستگی و خواب آلودگی و تاخیر در رویت از جانب راننده سمند و عدم احساس مسوولیت فردی دانسته است  که در این تصادف مسافرین هردو خودرو که مجروح شده بود را به بیمارستان برای مداوا انتقال دادند.

مساله در اینجاست که راننده خودرو مقصر سمند برای اینکه تخفیف بیمه نامه خود رااز دست ندهد ادعا کرده که خودرو من در حال یدک کشی بوده ولی گزارش بررسی افسر پلیس راه مبنی براین بوده که پس از بررسی دقیق از خودروی بنده و از محل تصادف و جلو خودرو آثاری مبنی بر یدک کشی رویت و مشاهده نشده است . اما راننده خاطی سمند در حال حاضر اعتراض به کروکی پلیس راه داده و من نمی دانم چه کنم ؟

جلو خودروی بنده فقط شبکه و سپرش که براثر برخورد به میله تابلو علایم جاده ای تخریب شده و از خیلی وقت پیش هم حتی محل بکسل بند هم نداشتم. حال با این تصور آیا کارشناسان نظر بر خاطی بودن بنده خواهند داد یا نظریه کروکی پلیس راه را تایید خواهند کرد . لازم بذکر است که اگر فرضا یدک کشی می شده خودروی من بایست از سمت جلو با آن سرعت که از پشت برخورد شده بود به خودروی یدک کش برخورد و شدیدا از سمت جلو تخریب می شد و در حالت ادامه حرکت توقف می شد نه اینکه چند دور چرخیده و پس از برخورد به تابلو علایم جاده ای بصورت مورب در جاده توقف کند. خواهشمندم راهکاری منطقی برای اثبات حقانیتم برایم ارایه فرمایید . تو رو خدا زودتر جواب دهید منتظر پاسخ شما هستم . خدا اجر و صوابتان دهد .ممنون و سپاسگزارم  ؟

کلا نیازی نیست نگران باشید . ایشان ادعایی کرده است برخلاف نظر شما و کروکی پلیس و باید این موضوع را اثبات نمایند . معمولا در چنین حوادثی که در نیمه شب رخ می دهد رای افسر پرونده که اولین بار صحنه را دیده است بر همه نظرات مرجح است . ضمنا یدک کشی چیزی نیست که در تصادف مشخص نباشد . وقتی تصادف با این سرعت اتفاق می افتد مطمئنا اثرات تصادف بر ماشین شما و جاده که ناشی از یدک کش باشد مشخص می گردد . اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید به نتیجه نمی رسند . ضمنا پیگیر دریافت هزینه از بیمه مربوطه باشید .

جدیدتر قدیمی تر