دیه شکستگی کتف

 مهرداد یوسفی  : با تشکر و آرزوی سلامت همیشگی از پروردگار مهربانم برای شما دوست عزیز ! بنده در تاریخ ۱۱'۱۱'۹۷ توسط یک اتوبوس که از عقب به پراید ۱۱۱ بنده بر خورد کرده که همزمان با ۱۵ دستگاه ماشین های متفاوت دیگر نیز برخورد داشته و آسیب جدی به همه سرنشینها و هم به خود ماشین ها وارد نمود که نهایتا پس از اجرای تمام مراحل کیفری و پزشکی و نیز پزشک قانونی و چون رای قطعی دادگاه بخاطر شکستگی جدی بدنی و الحساب پزشکی قانونی سه ماه طول درمان داده دوباره بعد از سه ماه جهت بازدید روند بهبودی قسمتهای شکسته باید به پزشکی قانونی مراجعه کنم و با دستورقاضی پرونده به بیمه مربوطه اتوبوس دستور واریز بخشی از مبلغ دیه بصورت الحساب به اینجانب مهرداد یوسفی و با تمام مدارک مورد نیاز جهت این امور و نیز نامه پزشکی قانونی که به ترتیب در پایین به آن اشاره خواهم کرد به بیمه مربوطه دستور پرداخت علی الحساب دیه بدنی اینجانب دستور صادر کرده اند .

 خواهشمندم با توجه به موارد صدمههای بدنی وارده طبق تشخیص پزشکی قانونی علی الحساب دیه بنده چقدر می‌شود در ضمن سه ماه هم علی الحساب طول درمان هم داده تا دوباره چکاب بدنی شوم :

1.     سه جراحت : سه حارصه'پیشانی'متمایل به سمت چپ

2.     جراحت بخیه شده'دامنه'سمت راست خلف طاق سر

3.     کبودی کتف راست و میانه کمر

4.     شکستگی استخوان کتف راست

5.     شکستگی ستون فقرات در ناحیه مهره دوازدهم پشتی 'در بخش تنه ؟

علی الحساب یعنی 50 درصد دیه فوق پرداخت می شود . بعدا در نظریه نهایی بعد از خاتمه درمان ممکن است موارد دیگری نیز اضافه شود :

1.     3 درصد دیه کامل معادل 6 میلیون و 930 هزار تومان

2.     2 درصد دیه کامل معادل 4 میلیون و 620 هزار تومان

3.     0.3 درصد دیه کامل معادل 693 هزار تومان

4.     4 درصد دیه کامل معادل 9 میلیون و 240 هزار تومان

5.      10 درصد دیه کامل معادل 23 میلیون و 100 هزار تومان

جدیدتر قدیمی تر