شکایت از بیمه میهن

 امیرحسین قربان ! من یک مشکل پرداخت خسارات دیه از بیمه میهن برایم پیش آمده است  ، در همان مورد قبلی که پارسال خدمتتان اعلام کردم و از مشورت و راهنمایی تان استفاده کردم  من مدارکم کامل به اضافه رای قطعی دادگاه را به شعبه نمایندگی بیمه میهن در بوشهر تحویل دادم و گفت که باید به تهران ارسال کنیم . بعد از یک ماه این در و اون در کردن فرستاد تهران و وقتی هم یک نفر را حضوری به تهران فرستادم متاسفانه یکبار گفتند بودجه نیست ،  یکبار گفت آخر ساله ! یک بار گفت مدارک بما نرسیده است تا اینکه شداسفندماه و هیچ کشیده شد به سال ۹۸ !!

 و چون من در نمایندگی بیمه امضا و انگشت زدم که مدارک را کامل تحویل دادم به تاریخ ۱۱/۱۱/۹۷  و طبق قانون می گوید ۲۰ روز اما الان بیشتر هم شده و می دانم حداقل زمان ممکن که پرداخت بشود مهرماه سال جاری هست . چون خود نفر بیمه گفت ۷ماه حداقل . در اینصورت مابه التفاوت مقدار سالیانه دیه و دیر کرد روزانه من را که حساب نمی کنند صد در صد ! الان بنده چه کاری می توانم در رابطه با مابه التفاوت و دیر کرد روزانه خسارتم انجام بدهم که بیمه هم لج نکنه بدتر بشود . گرچه تاکنون هم کم و بیش ما رو کم نچرخونده . فدات استاد ؟

اول باید دیه را بگیرید و بعد بابت تاخیر شکایت کنید . دیه باید به نرخ سال 98 پرداخت شود . بعد بابت تاخیر روزانه دادگاه حکم می دهد . حق ندارند 7 ماه طول دهند و باید 20 روزه بدهند هرچند معمولا 2 ماه طول می کشد . شما بهتر است از طریق بیمه مرکزی اقدام کنید . با مدارک کامل تان به بیمه مرکزی مراجعه کرده و شکایت کنید . من با مسئولان بیمه مرکزی در این مورد قبلا صحبت کرده ام . معمولا در چنین مواقعی پیگیر هستند و به بیمه مورد نظر تذکر می دهند چون نهاد بالادستی هستند . وقتی دیه تان را گرفتید بعد بابت تاخیر شکایت کنید .

جدیدتر قدیمی تر