اعتراض به رای پزشکی قانونی

 123 : عابر پیاده بودم ، روی خط عابر پیاده یک خودرو سبقت از راست گرفت و منو زدحالا رای دادگاه بدوی صادر شده است راننده مقصر رفته اعتراض گذاشته و مدعی شده که شکستگی های بدن من ‌برای گذشته است.  در صورتیکه خدایی و از نظر اخلاقی واقعیت اینه که قبل از این هیچ پرونده تصادفی در دادگاه نداشتم و هرگز پزشکی قانونی نرفته بودم و پزشکی قانونی بر اساس مدارک و مستندات پزشکی نظریه خود را اعلام نموده است.

در نظریه افسر کاردان راهنمایی و رانندگی ایشون مقصر ۱۰۰ درصد بوده اند . حال سوال اینجاست که ایشون اعتراض گذاشته تا به چه هدفی برسد؟ آیا اعتراض ایشان قابل شنود و رسیدگی برای دادگاه هست؟ به فرض شنود روند چیه؟ من باید چه کاری انجام دهم؟ تا حقم را ضایع نکند؟ با توجه به اینکه تا کنون این فرد بی شرف و حیوون صفت حتی به ملاقات منم نیومده و حتی یک عذر خواهی ساده هم از من انجام ندادهممنونم . خدا قوت و اجر بهتون بده ؟

نیازی به نگرانی نیست . پزشکی قانونی به راحتی تشخیص می دهد آسیب مربوط به حادثه است یا نه و آیا مربوط به زمان حال است یا گذشته . اگر در نظریه پزشکی قانونی آسیب های تان ذکر شده است مطمئن باشید به نتیجه می رسید .

جدیدتر قدیمی تر